Доставка та гарантії

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Наша компанія здійснює повернення та обмін товару належної якості відповідно до порядку, передбаченого Законом України "Про захист прав споживачів".

Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 календарних днів з дати отримання такого товару споживачем.

Дана норма не застосовується (товар не підлягає поверненню/обміну) у випадку виготовлення обладнання за індивідуальним замовленням (встановлення на основне обладнання додаткових пристроїв), що супроводжується зміною конструктивних елементів основного або додаткового обладнання. На таке обладнання розповсюджуються виключно гарантійні та сервісні зобов'язання, передбачені технічною документацією.

Транспортні витрати при поверненні/обміні товарів покладається на споживача.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.



ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

На весь товар ТМ ElectrO розповсюджуються гарантійні зобов'язання компанії протягом термінів, зазначених в технічних паспортах.

Для повернення або заміни товарів за гарантією, просимо Вас звертатися до торгової організації, що здійснила реалізацію такого товару.

Наявність технічного паспорту з відміткою ОТК або підприємства, що здійснило реалізацію товару, обов'язкова.

Гарантія розповсюджується виключно на придбаний товар в межах його вартості і не розповсюджується на будь-які інші пошкодження та/чи збитки, спричинені внаслідок використання такого товару.


Гарантійному обслуговуванню не підлягають товари, якщо:

- закінчено гарантійні терміни або вичерпано ресурс спрацювання, якщо такий встановлено технічною документацією;

- товар має недоліки чи пошкодження, які спричинені недбалим або необережним поводженням або діями споживача чи третіх осіб (включаючи але не обмежуючись механічними ушкодженнями товару, підгорання з`єднувальних клем);

- присутні ознаки самостійного ремонту, заміни або встановлення комплектуючих (додаткових) пристроїв;

- порушені правила зберігання, монтажу та/або експлуатації;
- під час монтажу зірвані кріплення та/або затискачі (механічні пошкодження);

- відсутні пломби або пломби мають ознаки пошкодження;

наявність слідів впливу вологи, попадання сторонніх предметів, пилу, бруду всередині вироби (в т.ч. комах), удару блискавки, пожежі, затоплення.


ДОСТАВКА ТОВАРІВ

Доставка товарів здійснюється кур`єрською службою Нова пошта.

При замовленні товарів на суму до 20.000 грн. доставка здійснюється за рахунок отримувача (адресна або до відділення).

При замовленні на суму більше 20.000 грн. доставка товарів виконується за  рахунок відправника (до відділення).

При оформленні відправлення товари страхуються на їх повну вартість, зазначену в первинній бухгалтерській документації. 


Компанія не приймає претензій щодо пошкодженого під час транспортування товару у випадках:

- якщо отримувач не перевірив цілісність товарів під час отримання у відділеннях Нової пошти та не склав Акт-претензію;

- якщо товар було застраховано на мінімальну вартість за проханням отримувача.